KSIĘGOWOŚĆ:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych ( pełnej księgowości)
  • opracowanie zakładowego planu kont,
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT, PIT) oraz podatku od towarów
    i usług (VAT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie bilansów, rachunków wyników (okresowych),
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych (bilans, rachunek wyników, informacja dodatkowa),
  • uzgadnianie sald zobowiązań i należności,
  • obsługa kontroli podatkowych,
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych w księgach,
  • sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie rocznego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (PIT),
  • obsługa kontroli podatkowych,
  • prowadzenie ewidencji podatku zryczałtowanego
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT)
  • roczne rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych, osób prawnych, sporządzanie bilansu
    i rachunku wyników
  • sporządzanie sprawozdawczości GUS
  • bieżące konsultacje w zakresie finansów i podatków dotyczące działalności gospodarczej
  • opracowywanie zasad rachunkowości
  • wyprowadzanie z zaległości

 

KADRY I PŁACE:

  • prowadzenie ewidencji kadrowej
  • przygotowywanie dokumentacji kadrowej nowo zatrudnianego pracownika,
  • sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy,
  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • prowadzenie całości spraw związanych z kalendarzem pracownika (urlopy wypoczynkowe, chorobowe, urlopy macierzyńskie),
  • prowadzenie ewidencji płacowej
  • sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
  • przygotowywanie rachunków do umów zleceń i o dzieło,
  • przygotowywanie raportów o zaliczce miesięcznej na podatek dochodowy od łącznej kwoty dokonanych wypłat (PIT-4),
  • sporządzanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11),
  • sporządzanie deklaracji ZUS (przekaz elektroniczny - certyfikat)
  • przygotowanie zgłoszeń do ZUS podatników, osób współpracujących oraz osób zatrudnionych,
  • przygotowywanie wyrejestrowań z ZUS,
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS,

 

USŁUGI FINANSOWE:

  • analiza finansowa
  • controling
  • budżetowanie
  • rachunkowość zarządcza
  • wycena inwestycji

DORADZTWO:

  • doradztwo w zakresie księgowości
  • doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania
  • doradztwo w zakresie wyboru formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej
  • doradztwo w zakresie wyboru źródeł finansowania