KSIĘGOWOŚĆ:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych ( pełnej księgowości)
- opracowanie zakładowego planu kont,
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT, PIT) oraz podatku od towarów
i usług (VAT),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie bilansów, rachunków wyników (okresowych),
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych (bilans, rachunek wyników, informacja dodatkowa),
- uzgadnianie sald zobowiązań i należności,
- obsługa kontroli podatkowych,
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych w księgach,
- sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie rocznego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (PIT),
- obsługa kontroli podatkowych,
- prowadzenie ewidencji podatku zryczałtowanego
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT)
- roczne rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych, osób prawnych, sporządzanie bilansu
i rachunku wyników
- sporządzanie sprawozdawczości GUS
- bieżące konsultacje w zakresie finansów i podatków dotyczące działalności gospodarczej
- opracowywanie zasad rachunkowości
- wyprowadzanie z zaległości
KADRY I PŁACE:
- prowadzenie ewidencji kadrowej
- przygotowywanie dokumentacji kadrowej nowo zatrudnianego pracownika,
- sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy,
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- prowadzenie całości spraw związanych z kalendarzem pracownika (urlopy wypoczynkowe, chorobowe, urlopy macierzyńskie),
- prowadzenie ewidencji płacowej
- sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
- przygotowywanie rachunków do umów zleceń i o dzieło,
- przygotowywanie raportów o zaliczce miesięcznej na podatek dochodowy od łącznej kwoty dokonanych wypłat (PIT-4),
- sporządzanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11),
- sporządzanie deklaracji ZUS (przekaz elektroniczny - certyfikat)
- przygotowanie zgłoszeń do ZUS podatników, osób współpracujących oraz osób zatrudnionych,
- przygotowywanie wyrejestrowań z ZUS,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS,
USŁUGI FINANSOWE:
- analiza finansowa
- controling
- budżetowanie
- rachunkowość zarządcza
- wycena inwestycji
DORADZTWO:
- doradztwo w zakresie księgowości
- doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania
- doradztwo w zakresie wyboru formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej
- doradztwo w zakresie wyboru źródeł finansowania
|
|